Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 3 banys
- 188 m²
Casa adosada en venda a Del Fort Roig, Montjuïc
Girona Capital
GIRONA-MONTJUIC. Casa adosada esquinera de 115 m2 con jardín en Montjuïc. Consta de 4 habitaciones (3 dobles y 1 individual), 2 baños completos, 1 de cortesía, salón-comedor amplio y con chimenea y cocina independiente. Suelos de gres, carpintería exterior de madera, calefacción de gas....En la planta sótano encontramos un gran garaje de 50 m2 para 3 coches. Dispone de piscina comunitaria. Casa con mucha luz, en una zona tranquila y con buenas vistas. No dude en llamarnos y concertar una cita. AGENTHIA SERVICIOS INMOBILIARIOS. www.agenthia.com —facebook.com/agenthia
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:187 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:39 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Suite - amb bany
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.107 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.107 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
590.000 €
Impostos i despeses de la compra:
61.347 €
Cost total de l'immoble:
651.347 €
Estalvi aportat:
118.000 €
Import de la hipoteca:
533.347 €
Interessos totals:
225.305 €
Cost total amb hipoteca
876.652 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.