- 2 habs.
- 1 bany
- 75 m²
Pis en venda a Calle Marcelino González, 23, Llano
Gijón
Piso en venta en El Llano, Gijón
Acogedor piso de 2 dormitorios, baño completo, salón luminoso y cocina independiente, situado en la segunda planta de un edificio sin ascensor. Ubicado en el corazón del barrio El Llano, una zona tranquila y bien comunicada, con todos los servicios a mano: supermercados, transporte público, centros de salud y zonas verdes.
Ideal tanto para vivir como para invertir, gracias a su excelente ubicación y distribución funcional.
No pierdas la oportunidad de visitarlo y descubrir todo su potencial.
Venta directo de propietarios.
Abstenerse inmobiliarias por favor.
Daniel.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
512 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
512 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
145.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.503 €
Cost total de l'immoble:
158.503 €
Estalvi aportat:
29.000 €
Import de la hipoteca:
129.503 €
Interessos totals:
54.707 €
Cost total amb hipoteca
213.210 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.