- 3 habs.
- 1 bany
- 65 m²
- 7a Planta
Pis en venda a Avenida de Gaspar García Laviana, Pumarín
Gijón
Se vende piso de TRES DORMITORIOS dos dobles uno individual, gran salón con terraza cerrada, cocina toda equipada, baño con ventana y bañera.
El piso es todo exterior, última planta con ascensor, soleado con orientación norte-sur. Amueblado
Las ventanas son de aluminio y los suelos son de tarima. No existe ningún tipo de derrama en el edificio. Situado0 en la misma avenida Gaspar García laviana, cerca de comercios, colegios y parques. Es una oportunidad.
Se lo enseñamos sin compromiso alguno.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAigua calenta
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
7a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Electrodomèstics
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
588 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
588 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
167.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.263 €
Cost total de l'immoble:
182.263 €
Estalvi aportat:
33.400 €
Import de la hipoteca:
148.863 €
Interessos totals:
62.885 €
Cost total amb hipoteca
245.148 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.