- 3 habs.
- 1 bany
- 91 m²
Pis en venda a C/ Dels Pellers, Benipeixcar - El Raval
Gandia
Piso de 91 m² ubicado en Gandia, Valencia. Se trata de un piso de 91 m² distribuidos en salón-comedor, cocina, 3 dormitorios y 1 baño. Se sitúa en el núcleo urbano de Gandia, con acceso próximo a la N-332 y a la AP-7. Dispone de comunicaciones mediante líneas de autobús urbano e interurbano y la estación de tren de Gandia, con servicio de Cercanías. En la zona se encuentran supermercados, centros educativos, instalaciones deportivas, restaurantes, oficinas bancarias y comercios. A pocos minutos del Hospital Universitario Francesc de Borja y del centro comercial La Vital. Con nuestros servicios podrá encontrar el piso que necesita y asegurar su inversión con el mejor de los asesoramientos especializados. Empiece ahora mismo pidiendo más información. Un responsable cercano a usted le atenderá personalmente.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:73 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:14 kg CO₂ m² / any
- Gimnàs
- Zona Esportiva
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
359 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
359 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
99.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.641 €
Cost total de l'immoble:
110.641 €
Estalvi aportat:
19.800 €
Import de la hipoteca:
90.841 €
Interessos totals:
38.374 €
Cost total amb hipoteca
149.015 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.