- 3 habs.
- 1 bany
- 165 m²
- Baixos
Pis en venda a Calle Enfriadero, La Navata
Galapagar
Oportunidad de inversión: lo que se ofrece no es la transmisión directa del inmueble, sino la cesión de la posición acreedora (préstamo hipotecario impagado) y/o de los derechos derivados del procedimiento de ejecución. Piso de 165.1 m2 en Galapagar. Procedimiento: ejecución hipotecaria, procedimiento finalizado. Operación exclusivamente al contado. El detalle del expediente —ubicación exacta, datos registrales, fase actual y rango de la carga— se facilita previa firma de acuerdo de confidencialidad. La información publicada es orientativa y no vinculante; puede contener errores u omisiones y está sujeta a verificación.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Subhasta JudicialPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.978 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.978 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
579.480 €
Impostos i despeses de la compra:
37.116 €
Cost total de l'immoble:
616.596 €
Estalvi aportat:
115.896 €
Import de la hipoteca:
500.700 €
Interessos totals:
211.513 €
Cost total amb hipoteca
828.109 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.