Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 75 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a Calle Bermejillo , 1, Espinosa de los Monteros
Espinosa de los Monteros
Este piso en venta se encuentra en la tercera planta de un edificio con una superficie total de 75 m² y una superficie útil de 70 m² en Espinosa de los Monteros. Consta de 3 habitaciones dobles, 1 baño y se estima una antigüedad entre 30 y 50 años. Cuenta con carpintería exterior de aluminio, cocina, comedor, suelos de tarima maciza y orientación este-oeste, lo que lo hace muy soleado y luminoso. Además, está amueblado y tiene un coste de comunidad entre 10 y 20€ mensuales. Aunque necesita reforma, el piso puede ser habitado
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarPlanta
3a PlantaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
212 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
212 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
59.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.361 €
Cost total de l'immoble:
65.361 €
Estalvi aportat:
11.800 €
Import de la hipoteca:
53.561 €
Interessos totals:
22.626 €
Cost total amb hipoteca
87.987 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.