- 5 habs.
- 3 banys
- 136 m²
- 873 m² terreny
Casa o xalet en venda a La Hacienda - Nueva Andalucía
Dos Hermanas
Chalet para entrar a vivir en la urb Las cabras compuesto por cinco dormitorios, cocina amueblada, salón con chimenea, dos aseos, porche, baño completo,piscina y árboles frutales. Dispone de trastero, se encuentra en una parcela de 873 m2.
Muy próxima al núcleo urbano de Dos hermanas.
Carpintería exterior de aluminio blanco, interior en madera y suelos de gres.
HONORARIOS AL COMPRADOR NO INCLUIDOS EN EL PRECIO DE VENTA (4.000€ + IVA, 4840€). EN CUMPLIMIENTO DEL DECRETO DE LA JUNTA DE ANDALUCÍA 218/ 2015 DE 11 DE OCTUBRE, SE INFORMA AL CLIENTE QUE LOS GASTOS NOTARIALES, REGISTRALES, I.T.P., Y OTROS GASTOS INHERENTES A LA COMPRAVENTA NO ESTÁN INCLUIDOS EN EL PRECIO. DOCUMENTO D. I. A. A DISPOSICIÓN DEL COMPRADOR QUE LO SOLICITE.
Especialistas en venta y alquiler de viviendas
Soluciones a su medida
Encuentra más en http://www.hogaliasoluciones.com
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Jardí Privat
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
592 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
592 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
170.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.803 €
Cost total de l'immoble:
183.803 €
Estalvi aportat:
34.000 €
Import de la hipoteca:
149.803 €
Interessos totals:
63.282 €
Cost total amb hipoteca
247.085 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.