- 3 habs.
- 2 banys
- 118 m²
- 2a Planta
Apartament en venda a Daimús
Daimús
Gran oportunidad de un apartamento situado en el centro de Gandía de 118 m2, es muy acogedor ideal para familias que buscan tranquilidad, tiene buena luminosidad, cuenta con tres habitaciones dobles, dos baños con tina, un salón-comedor, un balcón con vista a la calle y además una terraza pequeña con vista al interior de los edificios, el piso se encuentra en la segunda planta, tiene acceso por la escalera general y ascensor. Ven y aprovecha esta oportunidad de adquirir una vivienda moderna con una excelente ubicación a todos los sitios de interés.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
20 a 30 anysPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
637 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
637 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
177.000 €
Impostos i despeses de la compra:
19.603 €
Cost total de l'immoble:
196.603 €
Estalvi aportat:
35.400 €
Import de la hipoteca:
161.203 €
Interessos totals:
68.098 €
Cost total amb hipoteca
264.701 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.