- 1 hab.
- 1 bany
- 45 m²
- 4a Planta
Pis en venda a Calle Cabañal, Sant Antoni
Cullera
Ubicada en la cuarta planta de una finca bien cuidada y mantenida, con dos ascensores. La vivienda dispone de un luminoso salón con un amplio ventanal y salida directa a una agradable terraza, un espacio perfecto para disfrutar del clima mediterráneo. La cocina, abierta al salón, resulta práctica y funcional, aprovechando al máximo el espacio disponible.
Cuenta con un dormitorio y un cuarto de baño completo con plato de ducha y ventilación. Además, la vivienda dispone de suelos de gres actualizados recientemente y aire acondicionado..
Gracias a su magnífica ubicación, a escasos 150 metros de la playa y en pleno entorno comercial, este inmueble representa una excelente oportunidad tanto para quienes buscan una vivienda habitual como para quienes desean una segunda residencia junto al mar o una inversión con gran potencial de rentabilidad.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
452 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
452 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
125.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.403 €
Cost total de l'immoble:
139.403 €
Estalvi aportat:
25.000 €
Import de la hipoteca:
114.403 €
Interessos totals:
48.328 €
Cost total amb hipoteca
187.731 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.