- 3 habs.
- 1 bany
- 80 m²
- 4ª Planta
Apartament en venda a El Faro
Cullera
Consta de 80 metros cuadrados, 3 habitaciones dobles con armarios empotrados, 1 baño completo con plato de ducha, cocina independiente muy luminosa, salón-comedor amplio con terraza exterior de 8 metros cuadrados con vistas laterales al mar y a la montaña, reformado, amueblado y con electrodomésticos, totalmente exterior, varias orientaciones, suelo porcelánico imitación al parqué, aluminios en color gris, puertas de roble en color claro, puerta de entrada blindada, cocina de gas, aire acondicionado frío y calor, extremadamente luminoso y con una orientación inmejorable. Situado en pleno centro del Faro al lado de farmacias, tiendas y fruterías y a 150 metros de la playa. Oportunidad!!!!
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordAigua calenta
ElectricitatEstat
ReformatPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Nevera
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
708 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
708 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
197.000 €
Impostos i despeses de la compra:
21.696 €
Cost total de l'immoble:
218.696 €
Estalvi aportat:
39.400 €
Import de la hipoteca:
179.296 €
Interessos totals:
75.741 €
Cost total amb hipoteca
294.437 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.