Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 120 m²
- 628 m² terreny
Casa o xalet en venda a Corte de Peleas
Corte de Peleas
C-829: VENTA DE CASA DE CAMPO MUY CERCA DE LA LOCALIDAD DE CORTE DE PELEAS
Recinto con zonas para jardín o recreo alrededor de la vivienda y zona de acceso a nave-almacén-garaje.
DISTRIBUCIÓN CASA: Recibidor, salón comedor, cocina con chimenea francesa, pasillo con salida a puerta trasera, tres habitaciones y baño completo.
OTRAS CARACTERISTICAS: Vivienda cubierta de teja, carpintería exterior de aluminio blanco, puerta de garaje acceso al recinto, agua de la red.
Escritura proindiviso (sólo escritura del terreno)
CONSULTE LAS CONDICIONES DE VENTA ¡¡
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Gres Ceràmica
- Traster
- TV
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
208 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
208 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
58.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.281 €
Cost total de l'immoble:
64.281 €
Estalvi aportat:
11.600 €
Import de la hipoteca:
52.681 €
Interessos totals:
22.254 €
Cost total amb hipoteca
86.535 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.