- 4 habs.
- 2 banys
- 150 m²
- 1200 m² terreny
Finca rústica en venda a Paraíso Arenal - La Colina
Córdoba Capital
Se vende en Urb. Doña Manuela. parcela de 1.200 metros de terreno con casa amplia en planta baja adaptada a minusválidos distribuida en; salón con chimenea y salida a porche, cocina amplia, 2 habitaciones de matrimonio de las cuales una con baño completo, 2 habitaciones independientes , aseo, y porche. En el exterior cuenta con una casita de madera para los aperos y zona de aparcamiento. Armarios empotrados, 6 Split F/C, cierres de doble acristalamiento con mosquiteras imitación a madera, paredes lisas e hilo musical. Parada de autobús cerca, zona muy tranquila.
El precio de la vivienda publicitada no incluye los gastos de compra venta. En cumplimiento del artículo 5º del decreto 21805 de 11 de Octubre en el que se aprueba el reglamento de información al consumidor en la compraventa de vivienda en Andalucía Joaquin Gestión Inmobiliaria S.L informa:
Gastos independientes al precio de venta:
Impuesto de Transmisiones Patrimoniales – Notaria y Registro – Honorarios de Agencia Inmobiliaria.
Joaquin Gestión Inmobiliaria S.L pone a disposición del consumidor documento Informativo abreviado (D.I.A) en cualquiera de sus oficinas situadas en Avenida de Jesús Rescatado nº 1.
Característiques
Tipus d'immoble
Finca rústicaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
943 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
943 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
275.000 €
Impostos i despeses de la compra:
18.571 €
Cost total de l'immoble:
293.571 €
Estalvi aportat:
55.000 €
Import de la hipoteca:
238.571 €
Interessos totals:
100.781 €
Cost total amb hipoteca
394.352 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.