Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 152 m²
Dúplex en venda a Colomera
Colomera
.
Piso tipo dúplex de 152 m² construidos y 107 m² útiles, en el centro de Colomera. La vivienda se distribuye en amplio salón, cocina independiente, 3 dormitorios y 1 baño. Ideal para quienes buscan comodidad y amplitud en una ubicación privilegiada en esta población. Esta vivienda ofrece un amplio espacio para personalizar a tu gusto. Ubicado en la planta 1ª, disfrutarás de la tranquilidad y las vistas que ofrece la zona de terraza. La zona cuenta con excelentes servicios, incluyendo tiendas, restaurantes y colegios. No pierdas la oportunidad de visitar este inmueble y conocer todas sus posibilidades.
Característiques
Tipus d'immoble
DúplexDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
265 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
265 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
75.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.991 €
Cost total de l'immoble:
81.991 €
Estalvi aportat:
15.000 €
Import de la hipoteca:
66.991 €
Interessos totals:
28.299 €
Cost total amb hipoteca
110.290 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.