Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 2 banys
- 330 m²
- 459 m² terreny
Casa adosada en venda a Calle Saliente Baico, Castilléjar
Castilléjar
se vende casa cueva con garaje reformada , 185 m² en planta, distribuida en salón comedor cocina de 40 m² y un segundo comedor, ambos con fuego a tierra, 5 amplias habitaciones y 2 baños completos. Planta superior de 30m² distribuida en habitación/golfas y lavadero con fuego a tierra.
Exterior con placeta de entrada vallada con lavadero de 145 m² y porche/mirador/cochera de 129 m². orientación sur
cocina equipada con todos los electrodomésticos , con todos los servicios cerca , bares restaurantes , farmacias, estancos etc.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:18 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:BEmissions:18 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
427 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
427 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
122.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.443 €
Cost total de l'immoble:
132.443 €
Estalvi aportat:
24.400 €
Import de la hipoteca:
108.043 €
Interessos totals:
45.641 €
Cost total amb hipoteca
178.084 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.