- 3 habs.
- 2 banys
- 88 m²
- 1400 m² terreny
Finca rústica en venda a Casas del Castañar
Casas del Castañar
Casa rustica con terreno en pleno valle del Jerte, en el termino municipal de Casas del Castañar, cerca del Balneario muy bien comunicada y con buenos accesos, 1600 m2 aprox. de superficie de la parcela, en la que se ubica una casa de campo, con planta baja que dispone de Hall de entrada y habitación, aseo, salón con chimenea y cocina americana, en planta 1ª cuenta 2 habitaciones, un baño con ducha y balcón, existe un mirador-solárium independiente con unas vistas espectaculares al valle del Jerte, cuenta con luz eléctrica por compañía suministradora. Agua la coge de manantial y tiene un depósito ideal para disfrutar de un entorno idílico en plena naturaleza.
Característiques
Tipus d'immoble
Finca rústicaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
ReformatAntiguitat
10 a 20 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
296 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
296 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
85.000 €
Impostos i despeses de la compra:
6.841 €
Cost total de l'immoble:
91.841 €
Estalvi aportat:
17.000 €
Import de la hipoteca:
74.841 €
Interessos totals:
31.615 €
Cost total amb hipoteca
123.456 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.