- 4 habs.
- 1 bany
- 52 m²
- 144 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Tres, 7, Carenas
Carenas
vivienda en urbanización la tranquera.
la vivienda consta de salón, cocina , 1 baño, 2 dormitorios y trastero.
un jardín de 140 metros cuadrados con barbacoa e inmobiliario exterior para disfrutar de las comidas en familia.
la construcción de la casa es de 1970 pero hace poco se reformó el tejado , reforma integral del baño con plato de ducha grande , la instalación eléctrica se reformó y reforma integral en la cocina.
la urbanización consta de servicios como piscina comunitaria y pistas deportivas.
si te gusta la naturaleza éste lugar es un auténtico paraíso rodeado de agua y parajes naturales como el monasterio de piedra.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:448 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:94 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Jardí Privat
- Traster
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- TV
- Zona Esportiva
- Piscina comunitària
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
351 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
351 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
99.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.661 €
Cost total de l'immoble:
108.661 €
Estalvi aportat:
19.800 €
Import de la hipoteca:
88.861 €
Interessos totals:
37.538 €
Cost total amb hipoteca
146.199 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.