Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 2 banys
- 265 m²
- 270000 m² terreny
Finca rústica en venda a Beuda
Beuda
Finca rústica amb gran potencial a la Garrotxa – a 5 minuts de Besalú
Es ven magnífica finca rústica de 30 hectàrees situada en un entorn natural únic, ideal per a qui busca tranquil·litat, privacitat i múltiples possibilitats d’ús. Una oportunitat excepcional per gaudir de la natura amb total intimitat.
La propietat disposa d’una casa de 265 m², habitable des del primer moment, distribuïda en dues plantes. Cada planta ofereix diferents espais que es poden adaptar fàcilment a diverses necessitats, tant com a residència habitual com per a projectes turístics o rurals.
La vivenda està orientada a sud, cosa que garanteix una excel·lent llum natural durant tot el dia. A més, compta amb molt bona accessibilitat, amb carretera totalment asfaltada fins a només 200 metres de l’entrada de la finca.
La finca disposa de tots els serveis: llum, aigua, sanejament i connexió a internet.
També inclou un cobert agrícola de 250 m², perfectament preparat per a ús ramader o altres activitats.
Si somies amb viure en un entorn únic, amb total privacitat i a només 5 minuts de Besalú, aquesta és la teva oportunitat.
Truca’ns sense cap compromís i t’informarem!
Característiques
Tipus d'immoble
Finca rústicaDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.144 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.144 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
600.000 €
Impostos i despeses de la compra:
62.497 €
Cost total de l'immoble:
662.497 €
Estalvi aportat:
120.000 €
Import de la hipoteca:
542.497 €
Interessos totals:
229.170 €
Cost total amb hipoteca
891.667 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.