- 3 habs.
- 2 banys
- 117 m²
- Baixos
Pis en venda a Benifaió
Benifaió
Piso en Benifaió (Valencia), se comercializa mediante venta flash (puja), el precio de salida es el indicado en la web.
Vivienda de 138 m² distribuida en salón-comedor, cocina, 3 dormitorios y 2 baños.
Incluye trastero de 117 m², con múltiples posibilidades.
Ubicada en zona céntrica de Benifaió, con todos los servicios cercanos (comercios, supermercados, colegios, etc.).
Buenas comunicaciones por carretera (AP-7, CV-42) y transporte público (Cercanías Benifaió-Almussafes), con fácil acceso a Valencia.
Ideal como vivienda habitual o inversión.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estEstat
Molt béAntiguitat
Menys d'1 anyPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Alarma
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
662 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
662 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
184.050 €
Impostos i despeses de la compra:
20.401 €
Cost total de l'immoble:
204.451 €
Estalvi aportat:
36.810 €
Import de la hipoteca:
167.641 €
Interessos totals:
70.817 €
Cost total amb hipoteca
275.268 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.