- 201 m²
Casa adosada en venda a Pablo Picasso, Bargas
Bargas
Casa adosada de 201 m² ubicada en Bargas, Toledo. Se trata de una casa adosada en construcción detenida, con un avance de obra del 30 %, de 201 m² desarrollada en varias plantas.
Construida sobre una parcela de 305 m². La vivienda se sitúa en el núcleo urbano de Bargas, con acceso por la carretera CM-4003 y conexión próxima con la autovía A-42.
La localidad dispone de servicio de autobús interurbano. En la zona se encuentran supermercados, centros educativos, instalaciones deportivas, restaurantes, oficinas bancarias y comercios.
Cerca se localizan el Centro de Salud de Bargas y equipamientos municipales
En Akris os ayudamos a cumplir vuestros Sueños Inmobiliarios. Encuentre más inmuebles en www.akris.es
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
502 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
502 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
140.500 €
Impostos i despeses de la compra:
14.548 €
Cost total de l'immoble:
155.048 €
Estalvi aportat:
28.100 €
Import de la hipoteca:
126.948 €
Interessos totals:
53.627 €
Cost total amb hipoteca
208.675 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.