- 2 habs.
- 2 banys
- 87 m²
- 5ª Planta
Pis en venda a Sant Genís dels Agudells
Barcelona Capital
Propiedad para entrar a vivir con reforma integral. Zona tranquila bien comunicada por TMB al lado de los accesos de la Ronda de Dalt. Al lado de comercios de proximidad mercado de la Vall d' Hebron, Bares y restaurants. A pocos metros del Parque Natural de Collserola. Edificio tranquilo con ascensor.
Entramos a la propiedad y nos encontramos cocina abierta totalmente reformada equipada con todos los electrodomésticos, mesa central para comer relajadamente. Lavadero independiente.
Sala de estar con salida a la terraza luz natural y vista al mar a lo lejos.
La propiedad dispone de dos dormitorios uno en suite con salida a la terraza, vestidor, en este dormitorio hay posibilidad de hacer una tercera habitación individual si es necesario. El segundo dormitorio es individual con luz natural y vistas a la terraza,
Las imágenes en el Exposé pueden haber sido optimizadas o adaptadas con IA con fines ilustrativos.
En un barrio tranquilo rodeado de zonas ajardinadas, colegios, bares. Cerca de los accesos de la Ronda de Dalt,del Aeropuerto Internacional de Barcelona. Y de la Ctra. de l' Arrabasada. Un remanso de paz a 10min del centro de la ciudad.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-estAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
5a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Parquet
- Terrassa
- Pati
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.467 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.467 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
410.000 €
Impostos i despeses de la compra:
43.199 €
Cost total de l'immoble:
453.199 €
Estalvi aportat:
82.000 €
Import de la hipoteca:
371.199 €
Interessos totals:
156.808 €
Cost total amb hipoteca
610.007 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.