- 4 habs.
- 2 banys
- 180 m²
- 90 m² terreny
Casa o xalet en venda a Alpujarra de la Sierra
Alpujarra de la Sierra
Bonita casa en bastante buen estado que tal vez solo necesite arreglar algunas manchas de humedades provocadas por estar la casa cerrada demasiado tiempo.
En planta baja tenemos un recibidor, un salón, 2 dormitorios y un baño.
En la primera planta se encuentran otros 2 dormitorios, una sala de estar, una cocina con chimenea, 2 dormitorios, una despensa y las escaleras a la terraza / terrao de 90 metros con fantásticas vistas sobre el pueblo y sobre el valle de Mecina.
La casa se encuentra sin muebles y está lista para entrar a vivir una vez se pinten las manchas de humedades leves que hay en varias dependencias.
Mecina Bombarón es un precioso pueblo en las faldas de Sierra Nevada, que cuenta con bastantes servicios, como supermercados, bares, farmacia, consultorio médico, colegio, ayuntamiento, hoteles, etc.
Y la zona es ideal para hacer rutas de senderismo a pie, bicicleta o caballo, pudiendo subir hasta alturas de casi 3000mts en verano.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
A reformarAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
110 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
110 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
30.000 €
Impostos i despeses de la compra:
3.741 €
Cost total de l'immoble:
33.741 €
Estalvi aportat:
6.000 €
Import de la hipoteca:
27.741 €
Interessos totals:
11.719 €
Cost total amb hipoteca
45.460 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.