- 5 habs.
- 2 banys
- 140 m²
Casa adosada en venda a Pueblo Andaluz, Caño Guerrero
Almonte
Estupenda casa en una de las mejores urbanizaciones de Matalascañas, La casa se distribuye en 2 plantas, en la planta baja encontramos una cocina, salón con chimenea, un dormitorio, baño y una amplia terraza con porche y ducha. En la planta alta encontramos 4 habitaciones, una con gran terraza y un baño completo. La casa cuenta con un aparcamiento asignado en superficie.
Los honorarios de la inmobiliaria, así como los de notaría impuestos y registro no están incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudEstat
BéGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
- Electrodomèstics
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.212 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.212 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
350.000 €
Impostos i despeses de la compra:
26.699 €
Cost total de l'immoble:
376.699 €
Estalvi aportat:
70.000 €
Import de la hipoteca:
306.699 €
Interessos totals:
129.560 €
Cost total amb hipoteca
506.259 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.