- 4 habs.
- 2 banys
- 143 m²
- 5a Planta
Pis en venda a Nueva Almería - Cortijo Grande - Vega de Acá
Almería Capital
¿NECESITAS FINANCIACION? Nuestro departamento hipotecario te hará un estudio de viabilidad y te ofrecerá las mejores condiciones según tus necesidades.
El PVP indicado no incluye impuestos (ITP, IVA), ni gastos de Notaria o Registro. Honorarios de agencia no incluidos, Las superficies expresadas en esta pagina tienen carácter descriptivo y son aproximadas. Los precios son susceptibles de modificación sin previo aviso. Esta vivienda se vende sin muebles ni accesorios.
Tiene disponible en nuestra oficina el D.I.A. de la vivienda. [IW]
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
10 a 20 anysPlanta
5a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.027 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.027 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
299.900 €
Impostos i despeses de la compra:
20.065 €
Cost total de l'immoble:
319.965 €
Estalvi aportat:
59.980 €
Import de la hipoteca:
259.985 €
Interessos totals:
109.827 €
Cost total amb hipoteca
429.792 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.