- 4 habs.
- 3 banys
- 329 m²
Casa adosada en venda a Calle Corredera, Almansa
Almansa
Casa para rehabilitar situada en el centro de Almansa. Cuenta con 329 m2 de superficie dividida en:
Planta baja.- actualmente distribuida para bar-cafetería, con sala de barra, cocina, dos baños y bodega. El local da a dos calles, calle Corredera y calle Azorín.
Primera planta.- Dispone de salón comedor con salida a terraza, cocina amueblada, baño completo y dos habitaciones.
Planta segunda.- Dispone de salón distribuidor, dos habitaciones y subida a pequeña cámara.
La casa es ideal para vivir cómodamente en todo el centro y además al local en planta baja se le puede sacar rendimiento por lo que es además una buena inversión.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
430 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
430 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
120.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.703 €
Cost total de l'immoble:
132.703 €
Estalvi aportat:
24.000 €
Import de la hipoteca:
108.703 €
Interessos totals:
45.920 €
Cost total amb hipoteca
178.623 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.