- 4765 m²
Casa o xalet en venda a Partida Cocoroig, Alcossebre
Alcalà de Xivert
Se vende parcela en la zona de Cap i Corp, en el municipio de Alcalá de Xivert.
Vivienda a reformar con infinitas posibilidades y un gran terreno. Se encuentra situada a escasos metros del Rio seco de Les Coves y a 500 metros de la playa. Zona tranquila con vecinos de todo el año y vecinos ocasionales.
Oportunidad única para inversión o residencia ya que esta zona está protegida por la Ley del pativel, la cual limita la construcción de viviendas hasta los 2000 metros de la costa.
La parcela consta con un terreno 4765 m2 y de una estructura ( vivienda ) de 133 m2.
Para más información no duden en contactar con nosotros.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstEstat
A reformarAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
977 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
977 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
285.000 €
Impostos i despeses de la compra:
19.171 €
Cost total de l'immoble:
304.171 €
Estalvi aportat:
57.000 €
Import de la hipoteca:
247.171 €
Interessos totals:
104.414 €
Cost total amb hipoteca
408.585 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.