- 3 habs.
- 1 bany
- 230 m²
- 1300 m² terreny
Casa o xalet en venda a A Merca
A Merca
Casa en el Concello de Cartelle, muy cerca de la Manchica, a 17 km de Ourense. Tiene una superficie construida de 230 m2 y parcela llana de 1300 m2. Distribuida en dos plantas. La planta baja tiene garaje y bodegas; la planta primera dispone de tres dormitorios, salón, cocina , baño y terraza de 40 m2 aproximadamente. En la misma parcela dispone de alpendre tipo pajar que se podría restaurar. Tiene todos los servicios y pozo propio. Situada en una zona muy bonita, con zonas verdes y Santuario cerca. Dispone de mas inmuebles en nuestra web www.fincasmaya.es
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Molt béAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
494 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
494 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
140.000 €
Impostos i despeses de la compra:
13.103 €
Cost total de l'immoble:
153.103 €
Estalvi aportat:
28.000 €
Import de la hipoteca:
125.103 €
Interessos totals:
52.848 €
Cost total amb hipoteca
205.951 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.