- 4 habs.
- 2 banys
- 120 m²
Pis en venda a Rúa Huertas, 1, Ensanche
A Coruña Capital
Vivienda tranquila, muy cómoda. Abrigada de los vientos, soleada y céntrica. Vista a la travesía y a la calle Huertas, sin apenas tránsito, entre las calles San Andrés y Durán Loriga. Aunque se le pueden hacer mejoras o una reforma integral, está perfectamente habitable en su estado actual.
Consta de un recibidor, cocina, salón, 2 baños y 4 habitaciones en total. Un pequeño distribuidor da acceso a un patio de luces y a la habitación principal con baño en suite.
Edificio de sólida construcción y mantenimiento.
En el precio se incluye un trastero amplio situado en la planta 5ª. También una plaza de garaje de 4,6 x 2,3 metros en la planta sótano del mismo edificio.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Parquet
- Traster
- Pati
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.691 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.691 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
495.000 €
Impostos i despeses de la compra:
32.047 €
Cost total de l'immoble:
527.047 €
Estalvi aportat:
99.000 €
Import de la hipoteca:
428.047 €
Interessos totals:
180.822 €
Cost total amb hipoteca
707.869 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.