Piso en venta en Maçanet de la Selva pueblo
Maçanet de la Selva
Pertenece a la promoción Residencial Bellavista
Distribució generosa i un exterior propi: aquest primer pis "B" de Residencial Bellavista ofereix tot l'espai que necessita una família, amb la comoditat d'una llar d'obra nova.
Amb 102,12 m² construïts, l'habitatge disposa de tres habitacions, dos banys complets, safareig independent i una espaiosa sala d'estar-menjador amb cuina oberta, pensada com a punt de trobada de la llar.
La terrassa de 12,80 m² es converteix en un espai versàtil, ideal per esmorzar al sol, dinar a l'aire lliure o simplement gaudir d'una estona de tranquil·litat sense sortir de casa.
Residencial Bellavista és una promoció de només 18 habitatges concebuda per oferir confort, eficiència energètica i una arquitectura contemporània. Tots els habitatges disposen de qualificació energètica A, aerotèrmia, climatització fred-calor, cuina completament equipada, excel·lent aïllament tèrmic i acústic i acabats seleccionats per garantir durabilitat i qualitat.
El preu inclou plaça d'aparcament i accés a una agradable zona comunitària enjardinada amb espai de jocs infantils.
Situat a l'avinguda dels Països Catalans de Maçanet de la Selva, a només 20 minuts de Girona i molt ben comunicat amb l'AP-7 i la C-35, és una oportunitat ideal tant per viure-hi com per invertir.
Lliurament previst: 2027
Características de la vivienda
Características básicas
Interior
Certificado energético
Inmuebles de esta promoción
13 Viviendas en esta promoción
Pertenece a la promoción
Residencial Bellavista
Promoción Desde 235.000 €
Maçanet de la Selva
- Habitaciones:De 2 a 3
- Baños:De 1 a 2
- Superficie:De 68 m² a 118 m²
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
1.111 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
1.111 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
310.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
33.199 €
Coste total del inmueble:
343.199 €
Ahorro aportado:
62.000 €
Importe de la hipoteca:
281.199 €
Intereses totales:
118.788 €
Coste total con hipoteca
461.987 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.