- 5 habs.
- 2 baños
- 198 m²
- 2ª Planta
Dúplex en venta en Can Palet
Terrassa
MB Immobles / Apialia Terrassa presenta aquest magnífic dúplex de 198 m2 situat al cor de Can Palet, a Terrassa, una llar única que destaca per la seva amplitud, llum natural i excel·lent distribució. Habitatge ubicat en una segona planta sense ascensor.
A la planta principal hi trobem un ampli rebedor distribuïdor que dona accés a 3 habitacions dobles, un bany complet, una cuina independent funcional i un acollidor saló-menjador amb sortida a un balcó exterior, ideal per gaudir de l’aire lliure.
Des del menjador, unes modernes escales flotants connecten amb la planta superior, on s’ubica una espectacular suite principal amb bany complet i plat de dutxa. Aquesta planta també disposa d’una habitació individual, una pràctica zona de safareig i dues magnífiques terrasses assolellades amb vistes obertes a la ciutat, perfectes per crear una zona chill out o gaudir de moments de relax.
L’habitatge compta amb acabats de qualitat, persianes Supergradhermetic, tancaments d’alumini exterior i espais amplis pensats per oferir confort i funcionalitat.
Una propietat ideal per a famílies que busquen espai, privacitat i zones exteriors en una ubicació tranquil·la i molt ben comunicada.
Estat de l'immoble: Per a entrar a viure
Sup. Útil: 180 m
Superfície construïda: 198m2
Núm. AICAT: A14038
Núm. API: 8304
Zona Tensionada: SI
Condició de gran tenidor: NO
De conformitat amb l'article 20.1.c) del TRLGDCU i amb el Reial decret 515/1989, el preu anunciat no inclou impostos ni despeses de la compravenda, excepte indicació expressa. Si l'operació està subjecta a IVA, s'aplicarà el tipus vigent conforme a la Llei 37/1992 i, quan escaigui, AJD. Si l'operació està subjecta a ITP, aquest es liquidarà conforme al reial decret legislatiu 1/1993 i a la normativa tributària vigent a Catalunya. Les despeses de notaria i registre s'abonaran segons aranzel, de conformitat amb el Reial decret 1426/1989 i el Reial decret 1427/1989. La part compradora no assumirà les despeses que legalment corresponguin a la part venedora.
CÈDULA D'HABITABILITAT: CHB2454511001
ETIQUETA ENERGETICA: 8KNKFCR8S
Características
Tipo de inmueble
DúplexDisponibilidad
Sin restriccionesAgua caliente
Gas naturalCalefacción
Gas naturalEstado
Muy bienAntigüedad
50 a 70 añosPlanta
2ª PlantaAscensor
NoAmueblado
NoEnergía
Etiqueta de calificación energética:FEmisiones:298 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:EEmisiones:62 kg CO₂ m² / año
- Aire acondicionado
- Terraza
- Cocina Office
- Patio
- Electrodomésticos
- Balcón
- Cocina Equipada
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
1.022 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
1.022 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
285.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
30.571 €
Coste total del inmueble:
315.571 €
Ahorro aportado:
57.000 €
Importe de la hipoteca:
258.571 €
Intereses totales:
109.230 €
Coste total con hipoteca
424.801 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.