- 2 habs.
- 1 baño
- 78 m²
- 3ª Planta
Piso en venta en Les Arenes - La Grípia Can Montllor
Terrassa
MB Immobles / Apialia Terrassa us presenta aquest magnífic pis situat al barri de La Gripia, a Terrassa, una ubicació perfecta per a aquells que busquen tranquil·litat, natura i comoditat en el seu dia a dia. Envoltada d’espais verds i amb comerç de proximitat a pocs minuts, la zona destaca també per la seva excel·lent connexió, amb l’estació de Renfe Est a només 5 minuts caminant i ràpid accés a l’autopista.
L’habitatge forma part d’una exclusiva finca de l’any 2022, moderna i elegant, dissenyada amb cura fins al mínim detall. La comunitat ofereix una fantàstica zona comunitària amb piscina, espai infantil i zones enjardinades, ideals per gaudir del temps lliure sense sortir de casa.
Amb una superfície de 78 m2 construïts, el pis ofereix una distribució funcional i molt ben aprofitada. Disposa de dues habitacions dobles àmplies i confortables, un bany complet amb plat de dutxa, zona de safareig independent i un pràctic rebedor que aporta comoditat i organització.
La zona de dia compta amb una moderna cuina oberta integrada a un ampli i lluminós saló-menjador, creant un espai acollidor i actual amb sortida directa a una agradable terrassa orientada al nord, amb vistes a l’interior de la zona comunitària, aportant tranquil·litat i privacitat.
Pel que fa a les instal·lacions, la finca disposa de plaques solars i qualificació energètica A, garantint eficiència i estalvi energètic.
A més, l’habitatge inclou una àmplia plaça d’aparcament i un gran traster a la mateixa finca, dos elements imprescindibles que aporten un extra de comoditat i funcionalitat.
Una propietat que combina disseny modern, eficiència energètica, excel·lent ubicació i qualitat de vida. Ideal per a aquells que busquen una llar actual, pràctica i preparada per entrar-hi a viure des del primer dia.
Estat de l'immoble: Per a entrar a viure
Sup. Útil: 66 m
Superfície construïda: 78 m2
Núm. AICAT: A14038
Núm. API: 8304
Zona Tensionada: SI
Condició de gran tenidor: NO
De conformitat amb l'article 20.1.c) del TRLGDCU i amb el Reial decret 515/1989, el preu anunciat no inclou impostos ni despeses de la compravenda, excepte indicació expressa. Si l'operació està subjecta a IVA, s'aplicarà el tipus vigent conforme a la Llei 37/1992 i, quan escaigui, AJD. Si l'operació està subjecta a ITP, aquest es liquidarà conforme al reial decret legislatiu 1/1993 i a la normativa tributària vigent a Catalunya. Les despeses de notaria i registre s'abonaran segons aranzel, de conformitat amb el Reial decret 1426/1989 i el Reial decret 1427/1989. La part compradora no assumirà les despeses que legalment corresponguin a la part venedora.
CÈDULA D'HABITABILITAT: CHB01219222097
ETIQUETA ENERGETICA: HX7SXY37K
Características
Tipo de inmueble
PisoDisponibilidad
Sin restriccionesAgua caliente
Gas naturalCalefacción
Gas naturalEstado
Muy bienAntigüedad
1 a 5 añosGaraje
PrivadoPlanta
3ª PlantaAscensor
SíAmueblado
NoEnergía
Etiqueta de calificación energética:AEmisiones:35 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:AEmisiones:7 kg CO₂ m² / año
- Aire acondicionado
- Parquet
- Trastero
- Electrodomésticos
- Balcón
- Piscina comunitaria
- Cocina Equipada
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
1.052 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
1.052 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
293.500 €
Impuestos y gastos de la compra:
31.421 €
Coste total del inmueble:
324.921 €
Ahorro aportado:
58.700 €
Importe de la hipoteca:
266.221 €
Intereses totales:
112.461 €
Coste total con hipoteca
437.382 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.