- 4 habs.
- 1 baño
- 100 m²
Piso en venta en Passeig Marítim, 18, Centre
Pineda de Mar
Dúplex en venda en primera línia de mar amb àmplies terrasses, zona verda comunitària i vistes espectaculars a Pineda de Mar
Si busques un habitatge especial, amb el mar com a protagonista i en una de les ubicacions més privilegiades de Pineda de Mar, aquest dúplex és una oportunitat difícil de trobar.
Situat en una zona residencial de primera línia de mar, aquest habitatge de 100 m² es distribueix en dues plantes i disposa de quatre dormitoris dobles, dues terrasses i agradables espais exteriors amb vistes al mar.
A la planta principal trobem una còmoda zona de dia formada per menjador i cuina, dos dormitoris dobles, un bany complet i una agradable terrassa amb vistes al mar, un espai perfecte per esmorzar, relaxar-se o gaudir de la tranquil·litat de l’entorn.
A la planta superior hi ha dos dormitoris dobles més i una espectacular terrassa, àmplia i assolellada, amb unes vistes privilegiades al mar. Un espai ideal per crear una zona chill-out, prendre el sol o simplement gaudir de la brisa i de l’entorn.
L’habitatge forma part d’una comunitat residencial tranquil·la que disposa d’una agradable zona verda comunitària, perfecta per passejar, relaxar-se o gaudir de l’aire lliure sense sortir de casa.
A més, hi ha la possibilitat d’adquirir un pàrquing amb capacitat per a dos vehicles, un valor afegit molt pràctic, especialment en una ubicació tan propera al mar.
Una propietat ideal tant com a residència habitual com per gaudir-la durant les vacances, amb espai, llum, terrasses, zona comunitària i unes vistes espectaculars en un entorn privilegiat de Pineda de Mar.
Características
Tipo de inmueble
PisoDisponibilidad
Sin restriccionesOrientación
NoroesteEstado
Muy bienAntigüedad
20 a 30 añosAscensor
SíAmueblado
NoEnergía
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / año
- Jardín Privado
- Terraza
- Balcón
- Zona Infantil
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
1.214 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
1.214 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
339.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
36.099 €
Coste total del inmueble:
375.099 €
Ahorro aportado:
67.800 €
Importe de la hipoteca:
307.299 €
Intereses totales:
129.814 €
Coste total con hipoteca
504.913 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.