Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 baño
- 76 m²
- Superior a Planta 15
Ático en venta en Navata
Navata
Àtic Exclusiu al Cor del Torremirona Golf Resort
Situat en un dels complexos residencials més prestigiosos de l'Empordà, aquest àtic gairebé nou ofereix una combinació perfecta de luxe, privacitat i esport. És la llar ideal per a amants del golf i de la tranquil·litat que busquen un entorn segur i envoltat de verd.
Un espai dissenyat per al relax
Terrassa Panoràmica: El gran valor afegit de l'habitatge és la seva terrassa privada de generoses dimensions. Un espai obert amb vistes impressionants sobre l'entorn natural del resort, ideal per relaxar-se després d'una jornada al camp de golf.
Interior Acollidor: Saló-menjador molt lluminós amb llar de foc de pèl·lets, que aporta calidesa i un toc de modernitat. L'habitatge es lliura totalment moblat i equipat.
Equipament Premium: Disposa d'aire condicionat, persianes elèctriques, tendal a la terrassa i acabats de qualitat que garanteixen el màxim confort durant tot l'any.
Viure en un Resort d'Alt Nivell
L'immoble gaudeix de tots els privilegis de pertànyer a una comunitat d'elit:
Entorn Esportiu: Accés directe a un entorn de primer nivell amb camps de golf, zones verdes i camins per passejar.
Instal·lacions Comunitàries: Gran zona enjardinada amb piscina, ideal per desconnectar en un ambient selecte i privat.
Comoditat i Seguretat: Inclou plaça d'aparcament privada i la tranquil·litat d'un resort amb vigilància i manteniment excel·lent.
Localització Estratègica
Tot i la pau que es respira al resort, la ubicació és immillorable: a pocs minuts de Figueres, de l'estació de l'AVE i de les cales més emblemàtiques de la Costa Brava.
Características
Tipo de inmueble
ÁticoDisponibilidad
Sin restriccionesOrientación
SuroesteEstado
Casi nuevoGaraje
PrivadoPlanta
OtrosAscensor
NoAmueblado
SíEnergía
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:313 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:61 kg CO₂ m² / año
- Aire acondicionado
- Jardín Privado
- Terraza
- Piscina
- Piscina comunitaria
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
979 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
979 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
273.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
29.371 €
Coste total del inmueble:
302.371 €
Ahorro aportado:
54.600 €
Importe de la hipoteca:
247.771 €
Intereses totales:
104.667 €
Coste total con hipoteca
407.038 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.