- 2 habs.
- 1 baño
- 68 m²
Piso en venta en Carrer D'agustín Argüelles, Centre
Mataró
Pis lluminós amb balcó i terrassa al centre de Mataró
Fantàstic pis situat en una finca de l'any 2006 amb ascensor, ubicat en ple centre de Mataró, envoltat de tots els serveis, comerços, centres sanitaris, transport públic i zones d'oci.
L'habitatge es troba en una primera planta i disposa de 2 dormitoris exteriors, un bany complet, cuina independent i un ampli menjador-sala d'estar molt lluminós, amb sortida directa a un agradable balcó.
A la part posterior de l'habitatge trobem una pràctica terrassa, ideal per gaudir de l'aire lliure, crear una zona de relax o disposar d'un espai exterior addicional.
Entre les seves característiques destaquen:
• Finca amb ascensor.
• Construcció de l'any 2006.
• 2 habitacions exteriors.
• Bany complet.
• Ampli menjador amb molta llum natural.
• Balcó i terrassa.
• Aire condicionat.
• Calefacció de gas.
• Habitatge molt lluminós.
• Excel·lent ubicació al centre de Mataró.
Una opció ideal tant per a parelles que busquen el seu primer habitatge com per a persones grans que valorin la comoditat d'una finca amb ascensor, una distribució funcional i la proximitat a tots els serveis del dia a dia.
No deixis escapar aquesta oportunitat de viure al centre de Mataró amb totes les comoditats.
Características
Tipo de inmueble
PisoDisponibilidad
Sin restriccionesOrientación
SurAgua caliente
Gas naturalCalefacción
Gas naturalEstado
Casi nuevoAntigüedad
10 a 20 añosAscensor
SíAmueblado
NoEnergía
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / año
- Aire acondicionado
- Gres Cerámica
- Parquet
- Terraza
- Horno
- Balcón
- Internet
- Puerta Blindada
- Cocina Equipada
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
929 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
929 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
259.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
27.971 €
Coste total del inmueble:
286.971 €
Ahorro aportado:
51.800 €
Importe de la hipoteca:
235.171 €
Intereses totales:
99.345 €
Coste total con hipoteca
386.316 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.