- 5 habs.
- 3 baños
- 153 m²
Casa o chalet en venta en La Roca del Vallès
La Roca del Vallès
Des de Finques Solé presentem dues cases d'obra nova situada al casc antic de la Roca del Vallès.
El primer habitatge consta de 4 habitacions, una d'elles amb format suite i 3 banys en total, distribuïts entre dues plantes. Disposa també d'una cuina oberta juntament amb un ampli saló amb sortida oberta a una terrassa i al jardí. Aquest habitatge també disposa de pàrquing.
Pel que fa al segon habitatge consta de 5 habitacions, una d'elles amb format suite i 3 banys en total, distribuïts entre dues plantes. Disposa també d'una cuina oberta d'estil office i un saló menjador amb sortida directa a la terrassa.
Pel que fa a l'habitatge, aquesta rep molta llum solar i permet unes espectaculars vistes del poble de la roca.
Està situada en una zona tranquil·la, propera a molts serveis com: escoles, metges, transport públic, etc. i també cal destacar la proximitat amb grans nuclis urbans, sent a 7 minuts de Granollers, 15 minuts de les platges del maresme i a tan sols 3 minuts de l'AP-7, cosa que permet arribar a Barcelona en uns 30 minuts.
Ideal per a famílies, o per a qui busqui una zona tranquil·la, però que disposi de les mateixes virtuts que els nuclis urbans.
DES DE 460.000 €
*La piscina de la imatge no va inclosa en el preu.
Características
Tipo de inmueble
Casa o chaletDisponibilidad
Sin restriccionesOrientación
SuroesteEstado
Casi nuevoGaraje
PrivadoAscensor
NoAmueblado
NoEnergía
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / año
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
1.645 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
1.645 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
460.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
48.347 €
Coste total del inmueble:
508.347 €
Ahorro aportado:
92.000 €
Importe de la hipoteca:
416.347 €
Intereses totales:
175.880 €
Coste total con hipoteca
684.227 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.