- 2 habs.
- 1 baño
- 66 m²
- 5ª Planta
Piso en venta en Sant Narcís
Girona Capital
Si busques un habitatge funcional, ben situat i llest per entrar-hi a viure, aquesta és una oportunitat que no pots deixar escapar.
Situat a escassos minuts de Plaça Europa i de l'estació de tren i bus de Girona, aquest pis de 66 m² construïts (57 m² útils) destaca per la seva excel·lent ubicació i una distribució molt pràctica, ideal tant per viure-hi com per invertir.
L'habitatge disposa de dues habitacions dobles, espaioses i versàtils, perfectes per adaptar-se a les necessitats d'una parella, una família o per crear un despatx a casa.
La zona de dia compta amb un saló-menjador ampli i molt lluminós, un espai agradable on relaxar-se o compartir moments amb família i amics. La cuina és independent, equipada amb connexió de gas ciutat, oferint comoditat i funcionalitat per al dia a dia.
El bany és complet i incorpora banyera, mentre que el balcó exterior aporta un espai extra on gaudir de l'aire lliure, prendre un cafè o crear un petit racó de desconnexió.
L'immoble es troba en una cinquena planta sense ascensor, fet que es compensa amb una ubicació excel·lent i una gran entrada de llum natural.
Ubicació immillorable.
Viure a Sant Narcís és tenir tots els serveis al teu abast. Supermercats, comerços, centres educatius, zones verdes, restaurants, cafeteries i transport públic es troben a pocs minuts caminant. La proximitat a l'estació de tren d'alta velocitat i a la terminal d'autobusos converteix aquest habitatge en una opció ideal per a qui necessita una excel·lent connexió amb Girona, Barcelona o la resta del territori.
Una oportunitat perfecta tant per a qui busca el seu primer habitatge com per a inversors que volen una propietat en una de les zones amb més demanda de la ciutat. [IW]
Características
Tipo de inmueble
PisoDisponibilidad
Sin restriccionesEstado
BienAntigüedad
+ 100 añosPlanta
5ª PlantaAscensor
NoAmueblado
NoEnergía
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / año
- Calefacción
- Lavadero
- Cocina Equipada
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
534 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
534 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
148.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
16.703 €
Coste total del inmueble:
164.703 €
Ahorro aportado:
29.600 €
Importe de la hipoteca:
135.103 €
Intereses totales:
57.072 €
Coste total con hipoteca
221.775 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.