- 2 habs.
- 2 baños
- 90 m²
- Bajos
Planta baja en venta en Ocata
El Masnou
Presentem en EXCLUSIVA una magnífica planta baixa situada a una de les zones més sol·licitades d’Ocata, on la tranquil·litat i la proximitat al mar es combinen a la perfecció, a més d'estar al costat de tots els serveis i comerços.
Amb 90 m² construïts (80 m² útils), l’habitatge destaca per la seva distribució funcional i espais amplis, especialment el saló-menjador amb grans finestrals, que omplen la llar de llum natural durant tot el dia. La cuina office ofereix comoditat i practicitat per al dia a dia.
Disposa de 2 habitacions, una d’elles en format suite i sortida a una terrassa i 2 banys, pensats per oferir el màxim confort.
Un dels grans atractius són les seves dues terrasses, la principal amb sortida directa de la sala d'estar de 26 m², amb accés directe a la piscina comunitària, un espai ideal per relaxar-se, gaudir amb família o amics i viure l’exterior amb total privacitat i la segona de 15 m2 amb sortida des de l'habitació suite.
Ubicat en una finca de pocs veïns, garanteix tranquil·litat i exclusivitat. A més, inclou dues places de pàrquing i un traster, aportant un extra de comoditat imprescindible avui dia.
Una oportunitat única per viure en un entorn privilegiat, amb totes les comoditats i en una ubicació immillorable.
Características
Tipo de inmueble
Planta bajaDisponibilidad
Sin restriccionesOrientación
OesteEstado
BienAntigüedad
20 a 30 añosGaraje
PrivadoPlanta
Bajos / Planta bajaAscensor
SíAmueblado
NoEnergía
Etiqueta de calificación energética:EEmisiones:139 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:EEmisiones:65 kg CO₂ m² / año
- Aire acondicionado
- Armarios
- Calefacción
- Parquet
- Terraza
- Trastero
- Zona Infantil
- Piscina comunitaria
- Cocina Equipada
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
1.681 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
1.681 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
470.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
49.347 €
Coste total del inmueble:
519.347 €
Ahorro aportado:
94.000 €
Importe de la hipoteca:
425.347 €
Intereses totales:
179.682 €
Coste total con hipoteca
699.029 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.