Conecta tu hogar
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Capellades
Et presentem aquest magnífic pis en venda a Capellades, situat en ubicació cèntrica, amb tots els serveis a peu de carrer.
L’habitatge es troba en una quarta planta, fet que li aporta vistes, sol de tarda i una gran entrada de llum natural durant tot el dia. El pis està en molt bon estat de conservació, llest per entrar a viure, ideal tant per a famílies com per a qui busca espai i comoditat.
Disposa d’una cuina independent, funcional i ben conservada, amb sortida a una petita galeria. La zona de descans compta amb 4 habitacions, una d’elles doble, oferint múltiples possibilitats d’ús.
El bany ha estat completament reformat, és bany complet i disposa de plat de dutxa, amb un disseny actual i pràctic.
L’habitatge disposa de calefacció de gas natural, aire condicionat i es ven completament moblat, llest per entrar a viure.
Inclou en el preu una plaça de pàrquing, situada en un pàrquing comunitari amb tancament individual per plaça, tipus box privat, que aporta comoditat i seguretat.
De manera opcional, existeix la possibilitat d’adquirir un local privat, ideal com a magatzem o amb capacitat per aparcar fins a dos vehicles, gràcies a la seva amplitud.
Un habitatge complet, lluminós i molt ben ubicat, amb extres molt valorats a la zona.
Contacta amb nosaltres per a més informació o per concertar una visita.
Tipo de inmueble
Disponibilidad
Orientación
Agua caliente
Estado
Antigüedad
Garaje
Planta
Ascensor
Amueblado
Energía
Emisiones
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
648 € *
* Provisional sujeto a estudio y oferta de CaixaBank
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
648 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
* Provisional sujeto a estudio y oferta de CaixaBank
Precio del inmueble:
180.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
19.996 €
Coste total del inmueble:
199.996 €
Ahorro aportado:
36.000 €
Importe de la hipoteca:
163.996 €
Intereses totales:
69.278 €
Coste total con hipoteca
269.274 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Contrata luz y gas online, sin permanencia
Cuéntanos qué has visto para poder corregirlo.