- 537 m²
- 177 m² terreno
Finca rústica en venta en Calaf
Calaf
Casa amb dos pisos i garatges al centre de Calaf
Casa de 537 m2 construïts sobre una parcel·la de 177 m2, situada al centre de Calaf i amb qualificació de sòl urbà residencial.
Una finca amb un gran potencial de transformació, ideal per a promotors, constructors i inversors que busquin desenvolupar un projecte residencial en una ubicació cèntrica i consolidada.
L'immoble requereix una reforma integral i, en no disposar de divisió horitzontal, ofereix una gran flexibilitat per redistribuir els espais i adaptar-los a diferents necessitats, d'acord amb la normativa urbanística vigent.
Característiques principals
537 m2 construïts.
Parcel·la de 177 m2.
Distribuïda en entresol i dos pisos.
3 garatges individuals amb porta independent.
Accés als habitatges des de la Plaça de les Eres.
Un garatge amb accés des de la plaça i dos garatges amb accés pel carrer posterior.
Façana a dos carrers.
Façana principal de gairebé 7 metres.
Sense divisió horitzontal.
Sense ascensor.
La configuració de la finca, la doble façana i els accessos independents als habitatges i als garatges ofereixen múltiples possibilitats de rehabilitació i distribució dels espais.
Una excel·lent oportunitat per desenvolupar un projecte residencial en una ubicació privilegiada, al centre de Calaf.
Per a més informació o per concertar una visita, contacta amb Cardona Serveis Immobiliaris.
Cardona Serveis Immobiliaris
Santa Caterina, 7 · Igualada
Características
Tipo de inmueble
Finca rústicaDisponibilidad
Sin restriccionesOrientación
SurEstado
A reformarAntigüedad
50 a 70 añosGaraje
PrivadoAscensor
NoAmueblado
NoEnergía
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / año
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
345 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
345 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
95.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
11.241 €
Coste total del inmueble:
106.241 €
Ahorro aportado:
19.000 €
Importe de la hipoteca:
87.241 €
Intereses totales:
36.854 €
Coste total con hipoteca
143.095 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.