- 5 habs.
- 2 baños
- 416 m²
- 1199 m² terreno
Casa o chalet en venta en Carretera Puigcerda, 46, Bellver de Cerdanya
Bellver de Cerdanya
Venda Casa Independent a Bellver de Cerdanya – Excel·lent Oportunitat
Situada a les afores de Bellver de Cerdanya, en una parcel·la de 1.221m² i orientada al sud, aquesta encantadora casa construïda l’any 1982 ofereix un total de 418 m² construïts, dels quals 210 m² construïts corresponen a l’habitatge i 80 m² de magatzems.
La propietat destaca per la seva distribució funcional i el seu entorn privilegiat, ideal per a aquells que busquen tranquil·litat i natura sense allunyar-se massa dels serveis. A la planta -1, amb accés directe i pla al jardí, trobem el garatge, diversos coberts i magatzems, oferint un espai addicional per a emmagatzematge o possibles projectes. Des del garatge, s’accedeix directament a l’interior de l’habitatge, al qual també sáccedeix directament des de l’entrada.
La planta baixa es compon d’un distribuïdor, una àmplia cuina tancada amb rebost, un bany complet, un petit quartet, una habitació doble amb armari encastat i un ampli saló-menjador amb llar de foc i sortida a un gran balcó, perfecte per gaudir de les vistes i del sol.
A la primera planta, es troben quatre àmplies habitacions, totes amb armaris encastats, i un bany complet, la qual cosa assegura comoditat i espai per a tota la família.
El sistema de calefacció i producció d’aigua calenta funciona amb gas-oil, garantint un ambient càlid i acollidor durant tot l’any.
També destaquen les impressionants vistes i la llum natural abundant que inunda totes les estances de la casa.
No perdi l’oportunitat de visitar aquesta propietat única en un entorn natural i tranquil!
Características
Tipo de inmueble
Casa o chaletDisponibilidad
Sin restriccionesOrientación
SurAgua caliente
GasoilCalefacción
GasóleoEstado
BienAntigüedad
30 a 50 añosGaraje
PrivadoAscensor
NoAmueblado
SíEnergía
Etiqueta de calificación energética:DEmisiones:225 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:EEmisiones:60 kg CO₂ m² / año
- Armarios
- Gres Cerámica
- Jardín Privado
- Parquet
- Trastero
- Patio
- Electrodomésticos
- Horno
- Lavadora
- Nevera
- Balcón
- Lavadero
- Cocina Equipada
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
2.499 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
2.499 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
700.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
72.497 €
Coste total del inmueble:
772.497 €
Ahorro aportado:
140.000 €
Importe de la hipoteca:
632.497 €
Intereses totales:
267.189 €
Coste total con hipoteca
1.039.686 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.