- 1 hab.
- 1 baño
- 61 m²
- 2ª Planta
Piso en venta en El Raval
Barcelona Capital
Descobreix la teva nova llar al cor de la ciutat!
Aquest encantador pis de 61 m² us ofereix una combinació perfecta d'història i modernitat. Ubicat en un edifici de l'any 1900, ha estat reformat per garantir el màxim confort sense perdre'n l'essència original. L'habitació exterior compta amb un balcó ampli que inunda l'espai de llum natural, creant un ambient càlid i acollidor. El saló menjador és espaiós, ideal per gaudir de moments inoblidables amb amics i familiars.
La cuina i el bany estan dissenyats per oferir funcionalitat i estil. A més, el pis disposa d´aire condicionat fred i calor, assegurant la teva comoditat durant tot l´any. Els sostres alts amb bigues de fusta i la volta catalana hi afegeixen un toc d'elegància que t'enamorarà des del primer moment. La seva ubicació és immillorable, a només dos minuts de la Rambla, el Teatre Liceu, el port i la Plaça Catalunya, amb ben comunicat amb transport.
Aquest pis és una joia que combina el millor del passat i el present, oferint un refugi ple d´encant en una de les zones més vibrants de la ciutat. No perdis loportunitat de viure en un lloc únic que et farà sentir especial cada dia. Vine a visitar-lo i deixa't conquerir per la seva màgia!
Características
Tipo de inmueble
PisoDisponibilidad
Sin restriccionesEstado
ReformadoAntigüedad
+ 100 añosPlanta
2ª PlantaAscensor
NoAmueblado
NoEnergía
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:241 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:EEmisiones:46 kg CO₂ m² / año
- Balcón
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
684 €
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
684 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
190.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
20.996 €
Coste total del inmueble:
210.996 €
Ahorro aportado:
38.000 €
Importe de la hipoteca:
172.996 €
Intereses totales:
73.080 €
Coste total con hipoteca
284.076 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.