- 6 habs.
- 4 baños
- 323 m²
- 866 m² terreno
Casa o chalet en venta en Aiguaviva
Aiguaviva
Casa a 4 vents amb piscina a Can Jordi (Aiguaviva / Riudellots de la Selva)
Finques GINERÓ presenta en exclusiva aquesta magnífica propietat, una casa unifamiliar aïllada a 4 vents situada a la urbanització Can Jordi, en una ubicació privilegiada: pertany al terme municipal d’Aiguaviva però és molt propera a Riudellots de la Selva.
Ubicada en una urbanització molt tranquil·la d’uns 60 habitatges, totalment recepcionada per l’Ajuntament, fet que garanteix serveis i manteniment consolidats, ideal per viure-hi tot l’any amb comoditat i seguretat.
Construïda l’any 2001 sobre una parcel·la cantonera que ofereix gran privacitat (només un veí confrontant), la propietat disposa de 323 m² construïts, dels quals 225 m² són útils, sobre una parcel·la d’uns 866 m², amb una excel·lent orientació i espais exteriors pensats per gaudir-los tot l’any.
Exterior i entorn
Piscina privada de 10 x 5 m
Jardí ampli i funcional
Zona de barbacoa
Dos porxos coberts ideals per a menjars a l’aire lliure
3 tendals elèctrics
Parcel·la cantonera amb gran privacitat
Distribució amb mitges plantes (molt còmoda i funcional)
L’habitatge no es distribueix en plantes convencionals, sinó en mitges plantes, cosa que permet una circulació molt còmoda: amb només mig tram d’escales es canvia d’ambient.
Planta -1 (zona d’oci i serveis)
Gran sala polivalent ideal per a celebracions, amb xemeneia
Accés directe al jardí i zona de barbacoa
Lavabo de cortesia
Garatge per a 2 cotxes
Safareig i sala de caldera
Planta a nivell de carrer (zona de dia)
Ampli menjador amb sortida directa al jardí i piscina
Cuina independent situada al costat del menjador, amb accés directe a un porxo cobert propi
El menjador també té accés directe a un altre porxo cobert independent, creant dos ambients exteriors diferenciats
1 dormitori ideal per a persones amb mobilitat reduïda
1 lavabo de cortesia
Nivell superior (zona de nit)
4 dormitoris
2 banys complets
2 dels dormitoris amb terrassa privada independent
Planta superior (espai especial)
Gran sala diàfana amb terrassa privada
Ideal com a despatx, sala de jocs, gimnàs o zona de relax
Equipaments i qualitats
Aire condicionat per conductes
Calefacció amb caldera de gasoil d’alt rendiment
Aspiració centralitzada
Persianes elèctriques en diverses estances
Coberta de teula tradicional
L’habitatge es troba en bon estat general, tot i que, després d’un període sense ús continuat, pot requerir algunes actualitzacions o millores menors segons les necessitats del futur propietari.
Una propietat única per a qui busca espai, comoditat i privacitat en una zona residencial consolidada i molt tranquil·la, amb excel·lents connexions i a pocs minuts de Girona.
El preu no inclou impostos (ITP), despeses de notaria ni registre.
Per a més informació o visites, no dubteu a contactar.
Características
Tipo de inmueble
Casa o chaletDisponibilidad
Sin restriccionesOrientación
SuresteAgua caliente
GasoilCalefacción
GasóleoEstado
Muy bienAntigüedad
20 a 30 añosGaraje
PrivadoAscensor
NoAmueblado
NoEnergía
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:389 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:101 kg CO₂ m² / año
- Aire acondicionado
- Armarios
- Gres Cerámica
- Jardín Privado
- Terraza
- Patio
- Piscina
- Suite - con baño
- Horno
- Jacuzzi
- Internet
- Alarma
- Lavadero
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
2.072 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
2.072 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
580.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
60.347 €
Coste total del inmueble:
640.347 €
Ahorro aportado:
116.000 €
Importe de la hipoteca:
524.347 €
Intereses totales:
221.503 €
Coste total con hipoteca
861.850 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.