- 2 habs.
- 1 baño
- 100 m²
- 3ª Planta
Piso de alquiler en Centre
Vic
NO atenem per telèfon. Només es gestionaran les sol·licituds enviades a través del formulari en línia i per ordre d’arribada.
Pis de lloguer situat al centre de Vic, en una ubicació molt còmoda i pràctica, amb tots els serveis, comerços, supermercats, farmàcies i transport públic a poca distància a peu.
L’habitatge disposa de dues habitacions, sala d’estar-menjador amb bona entrada de llum natural, cuina independent equipada, bany complet amb dutxa i zona de safareig. La finca disposa d’ascensor i el pis es lloga sense mobles, perquè cada inquilí el pugui adaptar i decorar al seu gust.
Per la seva ubicació i característiques, és ideal tant per a parelles com per a persones grans que busquin comoditat i vulguin tenir-ho tot a mà, sense necessitat d’utilitzar el cotxe en el dia a dia.
Informació addicional: El propietari és un gran tenidor. L’habitatge ha estat llogat amb un contracte d’arrendament habitual durant els darrers 5 anys. El preu del lloguer anterior era de 762,66 €.S´aplica IRAV. L’import de l’IBI prorratejat és de 53,01 € i l’impost de deixalles prorratejat és de 17,37 €. Certificat energètic: 0V115753K. Superfície útil segons cèdula: 68,22 m².
AICAT 4242 // API A-10131
Características
Tipo de inmueble
PisoDisponibilidad
Sin restriccionesTipo de alquiler
Larga duraciónOrientación
OesteEstado
Casi nuevoAntigüedad
50 a 70 añosGaraje
PrivadoPlanta
3ª PlantaAscensor
SíAmueblado
NoEnergía
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:GEmisiones:999 kg CO₂ m² / año
- Calefacción
- Horno
Información del precio
- Precio de alquiler:
- 765 € /mes
- Índice alquiler:
- No informado por el anunciante/no aplica

¿Sabías que podrías estar comprando?
Con 765 € puedes ser dueño de un piso de hasta 242.000 €. Misma cuota mensual, pero el piso sería tuyo.