Contrata luz y gas online, sin permanencia

Sant Pol de Mar
-Lloguer per temporada d’estiu-
Ús exclusiu vacacional de maig a octubre de 2026
Apartament situat a només cinc minuts del centre i/o les platges de Sant Pol, en una ubicació tranquil·la que permet gaudir tant de la proximitat als serveis i comerços del poble com d’un ambient relaxat. L’habitatge està orientat a nord-oest, fet que li proporciona una agradable llum natural durant les hores de la tarda.
Tot i les seves dimensions reduïdes, està molt ben aprofitat i organitzat. Disposa d’un bany complet i d’una sala principal diàfana que integra l’espai de menjador i la zona d’estar, la cuina i també l’habitació, integrada de manera pràctica dins la distribució de l’habitatge. L’apartament es completa amb una agradable terrassa-balcó, perfecta per prendre l’aire, llegir o gaudir del sol de tarda.
En conjunt, es tracta d’un apartament petit però molt interessant, ideal per a qui busca un espai pràctic, lluminós i amb encant a prop del centre del poble i les platges i tenint en compte que la finca està equipada amb ascensor, fa que el dia a dia encara sigui més pràctic.
No inclou els consums d’aigua, llum i escombraries.
Aquest apartament es troba totalment acabat i en bon estat, disposa de cèdula d’habitabilitat amb registre CHB4248010001, te els subministraments donats d’alta i està llest per viure.
** Algunes de les imatges les hem generat amb IA per veure tot el potencial existent i tenen un caràcter merament orientatiu.**
Tipus d'immoble
Disponibilitat
Tipus de lloguer
Orientació
Aigua calenta
Planta
Ascensor
Moblat
Energia
Emissions
Contrata luz y gas online, sin permanencia

Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.

Explica'ns què hi has vist per poder corregir-ho.