Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 bany
- 510 m²
Casa adosada en venda a Xàtiva
Xàtiva
Si lo que necesitas es espacio y quieres vivir en una casa con patio y garaje esta es tu vivienda, para rehabilitar a tu gusto. La vivienda consta de tres alturas, en planta baja dispone de dos puertas una se puede hacer garaje con capacidad para varios vehículos, además tiene un patio trasero muy soleado para convertir en tu rincón favorito, en total con las tres alturas suman más de 500m para tener una casa enorme o convertirla en varias viviendas para invertir, el precio económico te permite hacer todo lo que quieras, no la dejes escapar. LLÁMANOS Y TE INFORMAREMOS.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAntiguitat
+ 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:ExemptEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:Exempt
- Terrassa
- Traster
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
202 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
202 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
55.000 €
Impostos i despeses de la compra:
7.141 €
Cost total de l'immoble:
62.141 €
Estalvi aportat:
11.000 €
Import de la hipoteca:
51.141 €
Interessos totals:
21.604 €
Cost total amb hipoteca
83.745 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.