Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 55 m²
Casa o xalet en venda a Vélez de Benaudalla
Vélez de Benaudalla
Casa en Lagos, con 55 m² construidos, 2 dormitorios, para reformar. SE VENDE CASA EN RUINA.
La casa esta para reformar totalmente.
Tiene una superficie de 55 metros.
Si desea recibir más información acerca de esta propiedad o concertar una visita, no dude en contactar con los agentes de Gestión Internacional. Puede contactar por email: info@gestioninternacional.com, por teléfono: Español+34 673850925/Español+34 673831092/English+34 684196632/Français+34 684031687, por Skype (nombre de usuario: Gestión Internacional) o directamente en nuestra oficina situada justo a la entrada de la Urbanización Monte de los Almendros.
Y SI NECESITA HIPOTECA PARA LA COMPRA DE SU VIVIENDA, NOS ENCARGAMOS DE LA TRAMITACIÓN SIN NINGÚN COSTO PARA USTED, SOLICÍTANOS INFORMACIÓN.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
86 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
86 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
23.000 €
Impostos i despeses de la compra:
3.251 €
Cost total de l'immoble:
26.251 €
Estalvi aportat:
4.600 €
Import de la hipoteca:
21.651 €
Interessos totals:
9.146 €
Cost total amb hipoteca
35.397 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.