Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 68 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Vélez de Benaudalla
Vélez de Benaudalla
Apartamento de Velez de Benaudalla , urbanizacion con zonas comunes y piscina . Tiene garaje, trastero y piscina .
Distribuido en dos plantas , terraza, salon , cocina pasillo , baño y habitacon doble, planta de entrada baño 2 y habitacion principal . 67 m2
Se pagan unos 50mes de comunidad .
Situado en un entieno expectacular tanto Velez de Benaudalla , como los pueblos cercanos son preciosos ( salobreña , Almuñecar, Lanjaron, Trevelez....) a 25 min de Granada capital . A 8 min de la playa . 35 min de las pista sierra Nevada .
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
472 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
472 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
135.000 €
Impostos i despeses de la compra:
11.353 €
Cost total de l'immoble:
146.353 €
Estalvi aportat:
27.000 €
Import de la hipoteca:
119.353 €
Interessos totals:
50.419 €
Cost total amb hipoteca
196.772 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




