Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 300 m²
- 460 m² terreny
Casa o xalet en venda a Plaça Dels Martirs, 10, Massarrojos
Valencia Capital
"EL CORRALOT" CASA EMBLEMATICA EN MASSAROJOS, SUPERFICIE TOTAL DE LA PARCELA 460M2 APROX, CON UNA PRIMER PATIO DE ENTRADA RETRANQUEDADO DEL RESTO DE FACHADAS, DONDE HAY UNA PLAZA DE GARAJE.
UNA PRIMERA VIVIENDA PARA REFORMAR ,DE 100 METROS POR PLANTA, CON UN PLANTA BAJA DIAFANA Y CON UN BAÑO, UN PRIMER PISO QUE ES UNA CAMBRA QUE CONSERVA TODO SU ENCANTO DE ORIGEN, DONDE CABE UNA SEGUNDA PLANTA DADA SU ALTURA. (PROYECTO REALIZADO PARA 308M2 CONSTRUIDOS EN TOTAL)
SALIMOS A UN PATIO INTERIOR DE 160 M2 CON UNA PISCINA Y ALGO DE JARDIN, QUE DA A UNA SEGUNDA VIVIENDA (ANTIGUOS PESEBRES Y ALMACEN DE APEROS DE LABRANZA) DE UNOS 80 M2 CON COCINA, SALON COMEDOR 2 HABITACIONES Y UN BAÑO. EL PATIO COMUNICA TAMBIEN A UN PORCHE ACRISTALADO DE UNOS 70 M2, GRAN ALTURA CON SUELO DE MADERATEJA Y CON SALON COMEDOR SALA DE ESTAR, CON CHIMENEA
ADJUNTAMOS IMAGENES DEL PROYECTO PREVISTO Y PLACA INFORMATIVA DEL PATRIMONIO DE MASSARROJOS.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordEstat
A reformarAntiguitat
+ 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Terrassa
- Pati
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.787 € *
* Provisional subjecte a estudi i oferta de CaixaBank
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.787 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
* Provisional subjecte a estudi i oferta de CaixaBank
Preu de l'immoble:
500.000 €
Impostos i despeses de la compra:
52.347 €
Cost total de l'immoble:
552.347 €
Estalvi aportat:
100.000 €
Import de la hipoteca:
452.347 €
Interessos totals:
191.087 €
Cost total amb hipoteca
743.434 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




