Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 bany
- 30 m²
- 7ª Planta
Estudi en venda a Avenida Isabel Manoja, 14, Ayuntamiento
Torremolinos
Se vende espectacular estudio en el centro de Torremolinos, a pocos minutos de bares, restaurantes y comercios. Cerca de paradas de autobuses y Renfe
Es una séptima planta con ascensor y con vistas despejadas.
El piso es ideal para inversores. Si buscas un piso en una ciudad importante como Torremolinos no dudes en contactar con nosotros y reservar tu visita pronto.
En cumplimiento del Decreto de la Junta de Andalucía 218/2005 del 11 de Octubre, se informa a los clientes que los gastos notariales, registrales, los de gestoría, los impuestos (ITP, AJD o IVA), los honorarios de intermediación del 5% más IVA y otros gastos inherentes a la compra, no están incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
EstudiDisponibilitat
Sense restriccionsPlanta
7a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
483 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
483 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
140.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.303 €
Cost total de l'immoble:
150.303 €
Estalvi aportat:
28.000 €
Import de la hipoteca:
122.303 €
Interessos totals:
51.665 €
Cost total amb hipoteca
201.968 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.