Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 104 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Avenida Príncipe de Asturias, Torre-Pacheco ciudad
Torre-Pacheco
Si te gusta la tranquilidad, el golf y la naturaleza, este es tu lugar.
Situada en una exclusiva urbanización con amplias zonas ajardinadas, campo de golf y piscina, esta vivienda ofrece todo lo que necesitas para disfrutar del bienestar.
Se trata de un segundo piso con ascensor, distribuido en dos dormitorios, cocina americana integrada en un amplio salón, y una terraza de 15 m² perfecta para relajarte al aire libre.
Cuenta además con plaza de parking, suelos de gres y una superficie total de 104 m² (60 m² útiles).
Un entorno único para vivir o disfrutar del descanso en plena naturaleza. Pide información sin compromiso y no te quedes sin el.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
NordEstat
BéAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Z. Comunitària
- Piscina comunitària
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
875 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
875 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
250.000 €
Impostos i despeses de la compra:
21.446 €
Cost total de l'immoble:
271.446 €
Estalvi aportat:
50.000 €
Import de la hipoteca:
221.446 €
Interessos totals:
93.547 €
Cost total amb hipoteca
364.993 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.