- 3 habs.
- 1 bany
- 113 m²
Pis en venda a Torelló
Torelló
Busques un pis lluminós a Torelló en una zona tranquil·la?
L’immoble de 113 m² està situat en una primera planta, fet que ofereix comoditat i fàcil accés. Es troba en una zona tranquil·la de Torelló, es troba a prop de comerços, escoles i serveis essencials, facilitant la vida quotidiana. La proximitat a espais verds i zones recreatives aporta un valor afegit, ideal per gaudir d’activitats a l’aire lliure.
Disposa de tres habitacions 2 de dobles i 1 individual i, un bany complet.
Un dels punts forts del pis és la seva orientació exterior, que permet una excel·lent entrada de llum natural durant tot el dia. A més, compta amb balcó privat, un espai ideal per relaxar-se. Preparat per a poder posar una llar de foc i disposa de traster.
Per garantir el màxim confort durant tot l’any, l’habitatge està equipat amb calefacció i aire condicionat amb bomba de calor, a més de persianes elèctriques i tancaments de fusta amb doble vidre. A l’escala hi ha instal·lada una cadira elèctrica.
Aquest pis representa una oportunitat excel·lent per iniciar una nova etapa en una llar que s’adapta a les teves necessitats.
Si vols més informació o concertar una visita, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres. Pot ser l’inici del teu nou projecte de vida.
Carrer Oris Segona mà estat de l'immoble . Superfície construïda 112,50 m2. Superfície útil 113 m2. Consum d’energia kWh/m2 any 256,00 - Qualificació Energètica E. Emissions kg CO2/m2 any 51,00 - Qualificació Energètica E.
CHB01301026001.
ITP: Tipus vigent. Despeses notarials i registrals segons aranzel.
Registre AICAT nº 4.161. API nº A-10.366.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:256 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:51 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Calefacció
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
772 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
772 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
215.000 €
Impostos i despeses de la compra:
23.496 €
Cost total de l'immoble:
238.496 €
Estalvi aportat:
43.000 €
Import de la hipoteca:
195.496 €
Interessos totals:
82.584 €
Cost total amb hipoteca
321.080 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.